Principalele canale de comunicare cu amgajatii 22Bet

Principalele canale de comunicare cu amgajatii 22Bet

Metoda de contact pe care am folosit-o cel mai mult in timpul recenziei noastre 22Bet a fost functionalitatea chat-ului live. Ne place capacitatea de a ne conecta cu unul dintre agentii lor de suport excelenti direct pe site-ul propriu. Pentru a utiliza aceasta caracteristica, faceti clic pe caseta „puneti o intrebare” in coltul din dreapta jos al oricarei pagini.

Pe parcursul revizuirii 22Bet, am descoperit intotdeauna ca suntem conectati rapid la un agent care a putut sa ne ajute cu toate intrebarile noastre. Va recomandam sa folositi chat-ul live oricand aveti nevoie de raspunsuri rapid.

Un alt mod in care poti lua legatura cu echipa lor de asistenta este folosind e-mailul. Unul dintre lucrurile care ne-au bucurat cel mai mult in timpul revizuirii noastre 22Bet a fost adresele lor de e-mail segmentate, ceea ce ne-a permis sa ajungem la departamentul potrivit mai rapid decat folosirea unei singure adrese de e-mail de asistenta.

In timp ce raspunsurile in 24 de ore sau mai putin sunt publicitate, deseori am auzit din nou de la echipa lor mult mai rapid. Daca doriti sa trimiteti un e-mail 22Bet pentru asistenta, asigurati-va ca consultati lista adreselor disponibile de mai jos.

Din pacate, nu a existat o metoda de contact din lista de optiuni pe care ne asteptam sa le vedem. In momentul revizuirii noastre legitime de 22Bet, nu a fost posibil sa contactam echipa de asistenta prin telefon. Desi acest lucru nu este neobisnuit in industrie, operatiunile care ofera contactul telefonic tind sa se afle la noi, deoarece unii oameni prefera sa sune si sa vorbeasca cu o persoana. Speram, echipa de la 22Bet va lua in considerare adaugarea acestei optiuni in curand pentru a creste flexibilitatea optiunilor de contact pentru clientii lor.